dinsdag 17 oktober 2017

Clearing Leaves

Hoi allemaal,

Vandaag kan ik dan eindelijk dit kaartje aan jullie laten zien....kreeg de stempels van Crafty Sentiments Designs voor de maand oktober binnen en vond deze stempel Clearing Leaves zo leuk dus ben er toen meteen mee aan de slag gegaan en vandaag start er bij Crafty Sentiments Designs een nieuwe challenge Leaves. Dus nu mag ik hem jullie ook laten zien...de kaart heeft eerst hier een tijdje op de kast gestaan maar toen heb ik de kaart na een lieve vriendin van me gestuurd en nu staat hij haar op de kast te pronken.
De stempel heb ik ingekleurd met mijn copics ,verder weer de nodige mallen gebruikt. En natuurlijk ook blaadjes gebruikt ...ik heb ze uit de lucht laten vallen zodat ze ,ze meteen ook weer op kan vegen.
Pompoenen heb ik weer met inkt bewerkt de paddestoelenrand heb ik drie keer uitgestanst zodat ik de rand in 3 kleuren kon opbouwen.
 

Ik wil deze kaart mee laten doen bij,
Scr@p-Cards #100 Bingo (Embossing/Bladeren/Tekst)
Crafty Girls #40 Anything goes
Noor UK # Fall colors
Inky Chicks #89 Anything but square
Brown Sugar Challenge #271 Orange/Brown/Green
Scrapping4fun #101 Autumn colours
The Crafters Cafe #183 Shaped card
Dies'r'us Challenge #83 Leaves
Alphabet Challenge # P for Pumpkins
City Crafter Challenge # Pumpkins

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

27 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje! Ik kan me voorstellen dat je hem direct wilde laten zien.
    Fijne dag, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig stempeltje Marja..die haarspeldjes in haar haar..geweldig! En herfst genoeg op je prachtige kaart, wat een mooie stansen heb je!
    Super kaart en heel leuk datje mee doet met de Bingo Challenge van Scr@p-Cards!
    xx Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat arme schattige kind, ligt er al zó veel blad en laat jij er nóg meer naar beneden vallen hihi! Een beeldig drieluik Marja, dank voor je deelname aan onze Scr@pCards-herfstbingo!

    XxIrene -DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous fold and great design! Great job! Thanks so much for playing in our ‘Leaves’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Marja!
    Groetjed Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart weer Marja en wat een leuke stempel!
    Dat bladeren harken heb ik zondag gedaan, het halve bos lag in mijn tuin haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterend kaartje Marja...zo een mooi modelletje is dit...met prachtige dteails erop... TOPPIE!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze heeft het er maar druk mee, wat een leuke stempel en mooie aankleding van de kaart,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dit meisje zal nog een tijdje zoet zijn met bladeren opruimen vrees ik... Prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende Herfstkaart Marja. Mooie kleuren mallen en prachtig ingekleurd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Marja, wat een ontzettend mooi en lief kaartje. Hele mooie stempel en zo ontzettend mooi ingekleurd. Verder prachtig afgewerkt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtuge kaart Marja. Het is een heel mooi drieluik waar weer veel moois op te zien is. Weer mooi zials je alkes hebt gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart Marja gezellig dat je meedoet met ons op scrap-cards en Dankjewel liefs dt martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoe verzin je iedere keer weer Marja. Een schitterende kaart!!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi drieluik Marja. Schattig zoals je dit herfsttafereeltje opgebouwd hebt. Het meisje is heel mooi ingekleurd en ik hóór haast de vallende blaadjes knisperen..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. a very lovely card!

    thank you so much for playing along with us at alphabet challenges!

    hugs and kisses from germany,
    silvi xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi!! Wat veel te zien zo op het drieluikje. En het stempeltje is erg lief!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lovely card, Marja. All of the details are done so nicely.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wonderful autumn card, love all the detail
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt!
    Lia DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie creatie heb je gemaakt! Ik hou ervan!

    Bedankt voor het meespelen met de Brown Sugar Challenge, succes en we zien je graag terug!
    We zien je graag weer terug bij de volgende challenge

    X
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Marja
    Het is een schitterende herfstkaart met dit mooie lieve dametje.
    Bedankt voor je deelname bij Scr@p-Cards.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Marja this is a gorgeous autumn card! I love the design of the card and that image is so beautiful! You colored it so beautifully. Love the leaves scattered about, reminds me of a cool breezy day and the leaves blowing about. Thank you for also joining us at Die's R US and playing along with us this month in our "Leaves" challenge. Have a wonderful day!
    Hugs,
    JO
    ♥ Dies R Us Challenges♥
    ♥ Jo's Scrap Shack ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Awesome card, Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Very cute, great shaped card. Thank you for entering your wonderful creation at The Crafter's Cafe this fortnight for our "Shaped Card" challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. great card! Thank you for joining us over at Scrapping4FunChallenges. Jane (DT)

    BeantwoordenVerwijderen