zaterdag 18 juni 2016

Thank You for being sew sweet

Hoi allemaal,

Vandaag een kaartje dat ik gemaakt heb met het patroon van Be Challenged op face book,was een erg leuke kaart om te maken.
Heb voor deze kaart een stempel van Penny Black ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden,heb het elfje lekker in het gras gelegd en nog een extra vlinder opgeplakt... De leuke tekst stempel zat bij de stempels van Penny Black,vond hem wel leuk bij dit kaartje.

 Ook de binnenkant van het kaartje heb ik beplakt en heb er twee vakjes ingemaakt met een label (MD) erin.....heb er nog niks op gestempeld kan ik doen als ik weet waar ik de kaart voor wil gaan gebruiken.
Dacht eigenlijk dat het ook wel kan als geboortekaart?

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
The ABC Challenge # J is for just as you like
A Bit More Time To Craft  #22 Anything goes
CCC Digi Creations #51 Lets get sentimental
2 Creative Chicks #11 Anything goes
Creative Fingers Challenge #111 Anything goes
The Ribbon Girl Blog # Anything goes

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

8 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Marja, ik heb er ook net een kaartje opgezet met het mooie patroon!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi hoor en als geboortekaartje kan best hoor.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Marja,
    erg leuk model, ik zag er meer voorbij komen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart en vooral die stempel is zo schattig.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous project love your image and your design. Thanks for joining us at ABC, good luck with the Challenge. hugs Shirleyxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart! Wat leuk dat je meedoet met onze challenge op het CCC digi creations blog! Succes!

    Groetjes,

    Natasja
    DT CCC digi creations

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thats a great alternative fold, I've never seen that before! Thanks for playing in the Creative Fingers challenge Penny (Creative Fingers DT)

    BeantwoordenVerwijderen